środa, 5 listopada 2014

Jezu

 ja tylko chciałam żeby mi range zmieniła ...
 < [Zuzolinka] hej zmienisz mi range ?
> [PL] [Zuzolinka] N
> [PL] [Zuzolinka] I
> [PL] [Zuzolinka] E
< [Zuzolinka] czemu ? :(
> [PL] [Zuzolinka] !
> [PL] [Zuzolinka] Dlatemu
< [Zuzolinka] ;p
< [Zuzolinka] weź mi nie zmniejszaj rangi !
> [PL] [Zuzolinka] nie rozkazuj mi bo zmienie ci na najmniejszą!
< [Zuzolinka] jak mi nie przywrucisz do normy czyli doświadczony lis to sie usune z tego plemienia i powiem szefowej że to twoja wina !
> [PL] [Zuzolinka] prędzej ja cie teraz usunę!
< [Zuzolinka] to usuwaj szmato na co czekASZ?
> [PL] [Zuzolinka] na gówno terz to ja powiem szefowej jasie odzy wasz i będziesz miała najmiejsza rangę
< [Zuzolinka] NO TO SE GADAJ !
> [PL] [Zuzolinka] ./ban Ananananass
> [PL] [Zuzolinka] Twoje zgłoszenie zostało wzięte pod uwagę.
< [Zuzolinka] weź mnie nie strasz bo i tak to nic nie daje ...
> [PL] [Zuzolinka] i tak cie zabanowałam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz